sobota, 11 kwietnia 2015

w zdrowym ciele zdrowy duch.

Gdzieś przeczytałam :  czyń dobro, a będziesz oświecony. Szanuj i kochaj, a będziesz szanowany i kochany. Jeśli masz zdrowe ciało i dobrze się czujesz, to twoja dusza również jest zdrowa.

Pewnie każdy z Was zaobserwował, że od jakiegoś czasu wiele osób zaczęło coś trenować czy samemu ćwiczyć w domu. I nie są to tylko zdesperowane nastolatki ale ludzie w średnim wieku i starsi . Nie wiem dokładnie co skłoniło tych ludzi do takiego trybu życia ale podoba mi się to. Widzę, że społeczeństwo bardziej przejmuję się sobą. Każdy z nas chciałby długo żyć i pięknie wyglądać, to zapewne jest jeden z głównych przyczyn zmiany trybu życia na lepszy.
Sama też chciałabym zacząć zdrowo się odżywiać i pracować nad swoją tkanką mięśniową, ale jakoś brak mi motywacji. Chęć wyjścia na chodnik i pobiegania przynajmniej te 30 minut pojawia się dosyć często ale po kilku chwilach znika. Mimo że mi się nie chce ćwiczyć to Was zachęcam do zdrowego trybu życia, bo to sprawi, że będziecie szczęśliwsi. 






TEKST : Monika
FOTOGRAF : Zuzia
MODELKA :  Monika 

2 komentarze:

  1. Bardzo ładna stylizacja ;* Mi również brakuje motywacji, a po części to nawet mi się nie chce xd

    Mój blog~klik!♡

    OdpowiedzUsuń